piątek, 11 stycznia 2013

Na dobry początek ....

Zaczynam swoją przygodę z blogiem, dlatego chciałabym się przywitać :)

Mam na imię Beata, blog który właśnie założyłam będzie poświęcony w głównej mierze kosmetykom, których przez moją łazienkę, kosmetyczkę, torebkę przewija się w ostatnim czasie bardzo dużo,  ale .... nie tylko o tym chciałabym pisać.

Czytaj dalej

Mój świat ostatnie lata wypełniają dzieci, wiec zdarzyć się może coś w tym temacie, choć zapewne znowu to w większości będzie o kosmetykach..... :)  ale czasami też i uraczę Was przepisem na ciasto, najnowszą sałatkę lub pochwalę się moim ostatnim zakupem.
Słowem  - rozmaitości, z naciskiem jednak na  KOSMETYKI :)

"Moje kosmetyki i inne (głównie zakupowe) wybryki"

Serdecznie zapraszam !





7 komentarzy:

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i jednocześnie proszę o zachowanie kultury słowa :)