sobota, 26 stycznia 2013

Madame L'ambre moja nowa miłość !

Witajcie :)

Na dzisiaj przygotowałam coś specjalnego dla Was, chciałabym pochwalić się Wam moją pierwszą blogową współpracą jaką udało mi się nawiązać i to w dodatku jaką !!!

Ciekawe co otrzymałam do testów i jak spisała się część tych kosmetyków u mnie? :)





Czytaj dalej

Madame L'ambre - te kosmetyki oczarowały mnie już jakiś czas temu, ich wzornictwo jest zachwycające, chyba nie ma wśród Nas kobiety, która nie przygarnęłaby takich perełek do własnych zasobów.
Choć firma jest młoda ma już bogatą ofertę zarówno kosmetyków pielęgnacyjnych jak i kolorowych.
Po tym co zdążyłam ją poznać mam ochotę na więcej i z pewnością więcej kiedyś trafi do mojej kosmetyczki i na półeczki mojej łazienki  - na pewno!

Otrzymana paczuszka zawierała trzy pełnowartościowe kosmetyki: pomadkę do ust w soczystym kolorze nr 01, tak samo soczysty lakier do paznokci w kolorze 11 oraz czarną kredkę do oczu, a także broszurkę i sporą ilość próbek.



Dziś chciałabym Wam bliżej zaprezentować szminkę oraz lakier do paznokci, które stanowią ładny zestaw na specjalne okazje.

Pomadka zamknięta w śliczne kwiatowe opakowanie, stanowi  prawdziwe cudeńko.
Kolor jaki mi się trafił to rarytas dla kobiet odważnych, zwraca uwagę na siebie, usta stają się dominującą częścią twarzy, po ustach długo, długo nie widać nic poza soczystym kolorem.
Kolor niecodzienny, raczej na większe wyjścia, baaaardzo intensywny.
Chyba pierwsza moja pomadka która tak intensywnie kryje, kolor jest tak soczysty, że chciałoby się go wycisnąć, wykończenie daje satynowe, lekko matowe, w zależności od kondycji ust.
Pomadka zawiera oligopeptydy oraz witaminy A, E i F, które pielęgnują i chronią usta przed starzeniem, usta są mięciutkie, a ich powierzchnia gładka.

Szminka ta skradła moje serce jeszcze przed użyciem, ze względu na piękny wygląd, teraz gdy poznałam ją trochę wiem że na pewno chcę więcej, tym razem w bardziej codziennym kolorku :)









Lakier do paznokci - zamknięty w sporą buteleczkę, z wygodnym, cieniutkim pędzelkiem.
Rozprowadza się bardzo gładko, nie tworzy smug, już po jednej warstwie ładnie kryje płytkę głębokim, soczystym kolorem z ładnym, eleganckim połyskiem, to wszystko razem sprawia że jest bardzo komfortowy w użyciu, nawet tak niewprawna ręka w malowaniu paznokci jak moja bez problemu poradziła sobie z nałożeniem tak trudnego koloru jakim jest klasyczna czerwień.

Producent podaje, że  lakier nie tylko zdobi, ale również chroni, wzmacnia i wyrównuje płytkę paznokcia, faktycznie płytka jet gładziutka, nawet miejsca gdzie mam rozdwojony paznokieć nie są widoczne spod lakieru.
Szczerze jestem zachwycona tym lakierem, uważam ze jest naprawdę rewelacyjny i w dodatku w rozsądnej cenie, zapomniałam dodać, że wysycha ekspresowo, dwie cienkie warstwy i elegancki mani w kilka minut gotowy - komfort  i jeszcze raz komfort używania, również za  trwałość daje 5/5 :)









Powyżej zgrany duet w komplecie, a poniżej to samo na ustach i na paznokciach, oceńcie same, według mnie drapieżny, kuszący  zestawik, dodam, że mężowi się bardzo podoba (choć ja uważam że to zdecydowanie nie moje kolory :) )






Kosmetyki jak na razie do kupienia w drogeriach Hebe, a także na stronie producenta.
Wkrótce, pokrótce o  otrzymanych próbkach i kredce do oczu :)

23 komentarze:

  1. ŁAAAAAAAA *_* pięknaś w tej szmince :*

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta szminka idealnie do Ciebie pasuje!!!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięęęknie! Mocne kolory, ale pasują do Twojej urody :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow...czerwień drapieżna :) Ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne zdjęcia!. Ale Ci cudnie w tej pomadce, choć ja bym się nie odważyła nosić takiego kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Śliczne zdjęcia!
    Oj widzę, ogromny talent!
    Szminka w rewelacyjnym kolorze!

    OdpowiedzUsuń
  7. Kolor tej pomadki zdecydowanie do ciebie pasuje!! Super!

    OdpowiedzUsuń
  8. Tak myślałam ze zdjęcia będą boskie i nie zawiodłam się:) Ślicznie wyglądasz w tej pomadce:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękny duecik, i co najważniejsze idealnie do Ciebie pasują takie odważne kolorki :) W końcu mąż wie co mówi ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. dziękuję :)
    ja bym chyba w takim kolorze na ustach na ulicę nie wyszła, za mało odważna jestem, męża spytałam czy do Biedronki mogę iść, powiedział że tak :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Beata WOW genialnie wyglądasz w tej czerwieni
    świetnie Ci pasuje
    wychudź na ulicę jak najbardziej

    OdpowiedzUsuń
  12. Wow!:) Czerwień to kolor zdecydowanie dla Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie świetne zdjęcia!

    I Ty świetnie wyglądasz w tej czerwieni.

    Podoba mi się pomysł na wzornictwo tych kosmetyków.

    OdpowiedzUsuń
  14. tak wzornictwo jest cudowne:)
    dziękuję za miłe komentarze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. gratuluję współpracy!
    kosmetyki urzekają do granic możliwości ;)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i jednocześnie proszę o zachowanie kultury słowa :)