czwartek, 24 stycznia 2013

The Versatile Blogger Award


 Zasady Versatile Blogger:
- podziękować za nominacje osobie, dzięki której został włączony do zabawy
- pokazać na blogu nagrodę Versatile Blogger Awards
- ujawnić 7 faktów dotyczących własnej osoby
- nominować 15 blogów, które według nominowanego na to zasługują
- poinformować o fakcie nominowania autorów blogów.




Czytaj dalej 


Zostałam nominowana przez 92ana za co bardzo dziękuję :)

A oto moje 7 małych sekretów:

1. Jestem zodiakalnym Lwem, urodziłam się w sierpniu.
2. Mam kręcone włosy, które codziennie prostuję z mozołem.
3. Nie mam prawa jazdy i chyba nigdy nie zrobię bo przeraża mnie wizja siebie za kierownicą :D
4. Moje córki mają na imię Emilka i Zuzia.
5. Kocham Bałtyk bezgranicznie i bezwarunkowo, choć to bardzo kapryśne morze.
6. Uwielbiam serial "M jak miłość" (beznadziejne - wiem :) )
7. Skończyłam studia pedagogiczne, ale raczej nie będę pracować w zawodzie :(

Ponieważ moja lista znajomych blogów jeszcze nie jest imponująca, a większość z nich już została nominowana zapraszam do zabawy wszystkich co mają ochotę się włączyć i zdradzić co - nie - co  o sobie :)

Poznajmy się trochę :)



9 komentarzy:

  1. Moje włosy też mają przy mnie sajgon ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. no tak, zawsze chce się mieć coś innego niż się ma :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja również uwielbiam nasz Bałtyk i bardzo za nim tęsknię... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie będziesz pracować w zawodzie i ta buźka zasmucona :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Odp. 2) Ja mam proste a chciałabym mieć kręcone, kiedyś nawet z tej przyczyny zrobiłam trwałą ;) Ale było to bardzo dawno temu ;)
    Odp. 6) - uwielbiałam w okresie studiów ;) ... od dawna już nie oglądam, straciłam wątek ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. 3 jakby o mnie :D a co do 7 to właśnie w tym roku kończę studia pedagogiczne i też wątpię, że uda mi się pracować w zawodzie... ;/

    OdpowiedzUsuń
  7. punkt trzeci idealnie do mnie pasuje ;) imię Emilka uwielbiam :* a M jak miłość swego czasu bacznie chłonęłam :D

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i jednocześnie proszę o zachowanie kultury słowa :)