sobota, 12 stycznia 2013

Mała zapowiedź, czyli tołpa w natarciu !!!

Na koniec dnia jeszcze chciałabym zaserwować Wam mały zwiastun tego co będzie.

W piątek odebrałam przesyłkę, która mocno mnie ucieszyła, na którą długo czekałam, ale warto było cierpliwie czekać, zobaczcie same :)



Czytaj całość

Wstępnie jestem zachwycona zawartością paczki, przez najbliższe tygodnie, miesiące będę testować te cudeńka, a następnie podzielę się z Wami moimi spostrzeżeniami.

Zapraszam do śledzenia bloga, a dziś życzę już dobrej nocy :)

Kosmetyki do testów otrzymałam dzięki serwisowi bangla.pl i klub Kejt.









15 komentarzy:

  1. Zawartość paczki rewelacyjna, z niecierpliwością czekam zatem na recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę doczekać się ich recenzji! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Z przyjemnością przetestuję wszystkie :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne produkty. Życzę miłego testowania i czekam na recenzje.

    OdpowiedzUsuń
  5. Będzie co testować - zdjęcia śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały zestaw, który niejedna by chciała dostać...:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wspaniałe kosmetyki, czekam na recenzje i życzę sukcesów w blogowaniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczne zdjęcia, a zestawik godny pozazdroszczenia :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Taką paczką bym nie pogardziła. Przyjemnego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To są naprawdę cudeńka :) Już nie mogę doczekać się na recenzje kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna paczuszka, miłego testowania i referowania zalet i wad - z chęcią poczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. niezła paka :) tak jak kosmetyki do twarzy z tołpy mnie nie zachęciły, tak seria wyszczuplająca do ciała już bardzo. mam krem modelujący do biustu i balsam - oba kosmetyki warte uwagi :) jak skończę, na pewno sięgnę po kolejne.
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i jednocześnie proszę o zachowanie kultury słowa :)