niedziela, 27 stycznia 2013

Mydło do higieny intymnej Green Pharmacy

Jak pewnie dla każdej z Nas, odpowiednio dobrany kosmetyk do higieny intymnej stanowi podstawę pielęgnacji. Zazwyczaj wierna jestem swoim sprawdzonym kosmetykom, jeżeli chodzi o ten ważny aspekt, jednak czasem zdarza mi się sięgnąć po coś nowego, co mnie zainteresuje.
Dziś chciałabym przedstawić Wam produkt, którego może nie znacie jeszcze, a który według mnie zasługuje na chwilę uwagi :)



Czytaj dalej

Od jakiegoś już czasu używam mydła do higieny intymnej od Green Pharmacy z łagodzącym rumiankiem.
Zaintrygowała mnie fajna, pękata buteleczka stylizowana na aptekarskie szkło, cena tego mydełka niewielka więc można spróbować, czy zda egzamin :)

Wersja z rumiankiem ma delikatnie żółtawy kolor, przepiękny zapach rumianku i konsystencję lekko żelową.
Jest bardzo wydajne, jedna pompka to wystarczająca ilość kosmetyku.
Po kontakcie z wodą pieni się obficie, delikatnie myje, łagodzi podrażnienia, odświeża.

Początkowo zaniepokoił mnie brak kwasu mlekowego w składzie, jednak okazało się, że produkt spełnia swoją rolę i bez niego, utrzymuje prawidłowy stan błon śluzowych okolic intymnych.

Ja bardzo polubiłam to mydełko, zagościło ono u mnie na stałe, używam na przemian innym. To z Green Pharmacy jest zdecydowanie przyjemniejsze w użyciu, ma ładniejszy zapach i lepiej się pieni, jednak brak kwasu mlekowego rekompensuję sobie innym preparatem.





Ja spotkałam się z tym kosmetykiem pierwszy raz stosunkowo niedawno, a Wy znacie już tą firmę, znacie te mydełka, jeżeli jeszcze nie to polecam spróbować :)

9 komentarzy:

  1. Szkoda, że nie zawiera kwasu mlekowego.... Ale mimo to skuszę się, gdy wykończę Ziaję :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo mi się podobają opakowania :)

    OdpowiedzUsuń
  3. własnie brak kwasu mlekowego sprawia, że mogę go używać zamiennie np. z Laktacydem

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja niedawno kupiłam cała półlitrową butlę Ziaji:) ale jak ją skończę to wypróbuję te:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubie Green Pharmacy, mimo, że tego produktu nie miałam :) ale niektóre ich wyroby są dobrym wyborem za niewysoką cenę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Mnie ta firma wyjątkowo przypadła do gustu. Ja mam płyn z Szałwią i jak dla mnie jest świetny. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Mnie na szczęście nie przeszkadza brak kwasu mlekowego:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam wersję drzewo herbaciane i jest na prawdę świetna.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i jednocześnie proszę o zachowanie kultury słowa :)