czwartek, 24 stycznia 2013

BB cream 8 w 1 Bourjois - mała zapowiedź Wielkiego Testowania

Moje Drogie :)

Cieszę się, że jesteście ze mną gdy stawiam swoje pierwsze blogowe kroki, cieszę się z każdej nowej obserwującej osoby, z każdego pozostawionego komentarza i cieszę się, że mogę Wam dziś przekazać bardzo dobre wiadomości :)

Pewien miły człowiek (z firmy kurierskiej) pozostawił mi dziś przesyłkę, która sprawiła mi niezwykłą radość, a już wkrótce i Wam może takąż samą radość sprawić :) .... gdyż w kopercie był nie jeden, a aż 4 nowiusieńkie  BB Cream'y  - nowości od Bourjois :)



Czytaj dalej

Ja moje Wielkie Testowanie zaczęłam już dziś, Was wkrótce zaproszę, tymczasem zachęcam do śledzenia mojego bloga, a także zaglądania na bangla.pl która jest organizatorem całych testów oraz do zaglądania na blogi  moich koleżanek, które również w najbliższym czasie będą organizować nabory testerek :)

Moje testowanie startuje już 13 lutego, dziś wszyscy nacieszmy oczy tym wspaniałym widokiem cudownej czwórki w komplecie :)










A oto mój własny, osobisty, wybrałam kolorek nr 23 Beige Rose - tak się prezentuje:



26 komentarzy:

  1. cudowne zdjęcia, a podkłady na pewno też świetne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ach cóż to będzie za przyjemne testowanie! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłego testowania Ci życzę i dziękuję za link do mojego testowania! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. co za widok:) pozazdrościć ..miłego testowania:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie się prezentują te podkłady:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Chętnie bym przygarnęła tego smakołyczka ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ktoś się bardzo ucieszy z takiego prezentu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajne zdjęcia i te podkłady ach,,, ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajne zdjęcia :) mi się śnią te podkłady po nocach ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. wspaniałe zdjęcia , a pudry pewnie rewelacyjne
    Pozdrawiam i zapraszam do zerknięcia na mojego bloga

    OdpowiedzUsuń
  11. pokaż lepiej jak w srodku wyglądają a nie ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. na specjalnie życzenie pokażę, tylko akumulatorek podładuję :)

      Usuń
  12. rewelacyjne
    mam chrapkę na jeden ;-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Więcej takich przesyłek a poranna kawa będzie zupełnie zbędna ;)
    Prezent genialny, gratuluje współpracy i z niecierpliwością czekam na recenzje!
    Pozdrawiam serdecznie A. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mi jakoś nie przyapdły do gustu... Zapraszam do mnie na nietypowy DIY- loovelyblog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnie, nie każdemu musi wszystko pasować :)
      pozdrawiam

      Usuń
  15. Świetny !!!
    A Ja uważam że produkt jest udany w 100%. Udało Mi się zamówić na allegro i już nie mogłam się doczekać kiedy go po raz pierwszy użyję. I co? Bajka!

    Ma zalety zarówno kremu bb jak i podkładu a więc:

    - Kryje niedosnonałości ale nie jest to krycie takie jak kryjących podkładów lub podkladów w kompakcie gdyż tamte kryją baaardzo mocno.
    - Krycie można stopniować gąbeczką dowolną ilość razy bez smug!!!
    -Buzia wygląda świeżo i naturalnie, jest lekko matowa i lekko błyszcząca ciężko to ująć w słowach jest to bardzo naturalne wrażenie takiej naturalnej buzi posmarowanej kremem.
    - Bourjois to firma która Mnie nie uczula, posiadam też healthy mix.
    - Dla Mnie kremik BB to bardzo fajny i udany produkt: delikatny, leciutki, wydajny.
    Wystarczy niewielką ilość nabrać na gąbeczkę i powoli stopniować krycie. Ja przed nałożeniem smaruję buzię kremem.

    Bardzo Mi podpasował !

    Nie wiem skąd ta zła recenzja.

    Jedyny minus jest taki że podkreśla trochę suche skórki ale to normalne w tego typu produktach dających lekko pudrowe wykończenie a Ja ze względu na suchą skórę mam ich naprawdę sporo. Pomaga peeling co parę dni

    Tak jak napisałam wcześniej krycie nie jest bardzo mocne, moje niespodzianki są dużo mniej widoczne ale nie całkiem. Ale Ja nie uważam że jest to wadą bo z założenia BB to krem tonujący a nie kryjący podkład.
    Dla Mnie efekt końcowy jaki daje jest niesamowicie NATYRALNY !!!

    Kolor 21 Vanilia idealny dla bladziochów.

    POLECAM !!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za obszerną recenzję, też uważam że to udany produkt :)

      Usuń
  16. Ja dziś skusiłam się i zakupiłam w Hebe kolorek 23 za 35,99

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cena bardzo kusząca, również nowe błyszczyki BB w Hebe w promocji :)

      Usuń
  17. Byłabym zachwycona móc przetestować to cudeńko, więc trzeba cierpliwie poczekać na wyniki...:)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i jednocześnie proszę o zachowanie kultury słowa :)