sobota, 9 sierpnia 2014

Nuxe SUN Mleczny Spray do Twarzy i Ciała SPF 20





Czytaj całość

Jakoś w tym roku nie po drodze mi ze słońcem, dlatego spray ten długo czekał na swój słoneczny debiut... ale się doczekał.
Firma NUXE posiada w swoim asortymencie całą linię kosmetyków słonecznych, zarówno tych ochronnych, jak i tych po opalaniu oraz samoopalaczy. O samoopalaczu pisałam TUTAJ - bardzo pozytywny produkt, o świetnych właściwościach pielęgnujących i jak na markę przystało  - w dość wysokiej cenie.



Dziś chciałam kilka słów o kosmetyku "na słońce", o tyle ciekawym bo w nietypowej formie - mlecznej mgiełki, która przyjemnie rozpyla się po skórze i łatwo po niej rozprowadza, bez uczucia tępości i oporu podczas rozsmarowania jak i bez pozostałości białej warstwy na skórze.

Mleczko przyjemnie się wchłania, pozostawiając lekką poświatę nawilżenia skóry i delikatnie wyczuwalną warstwę, która również dość szybko się wchłania. Wspaniale nawilża skórę i czyni ją gładką. Jego konsystencja jest lekka i śliska.
Czaruje zapachem, nieco podobnym do zapachu kultowego olejku, jednak delikatniejszym, lżejszym, bardziej radosnym, letnim, na skórze nabierającym dodatkowej słodyczy.



Kosmetyk zapewnia średnią ochronę przed słońcem, na mojej dość jasnej skórze  pojawiająca się opalenizna przybierała od razu złocisty odcień, bez "różowej świnki" po drodze - nie wiem na ile to zasługa kosmetyku, jednak przypisuję to własnie jemu.



Mleczko jest "zdatne" 9 miesięcy po otwarciu - jak dla mnie za mało, nie plażuję na tyle intensywnie by zużyć całe opakowanie w jeden sezon, zaś nawet na początek przyszłego nie dotrwa z datą ważności. Pozostaje więc zużyć w międzyczasie jako balsam - też się nada bo dobrze nawilża i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze, o ile typowo letni i słoneczny zapach mi nie zbrzydnie - zużyję z przyjemnością :)

Więcej o kosmetyku TUTAJ 

Pozdrawiam
Beata

16 komentarzy:

  1. A mnie dziś śniło się,że smarowałam się złotym olejkiem NUXE :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie również w tym roku nie po drodze ze słońcem. Jeszcze nie miałam okazji złapać promieni słonecznych. Kosmetyk wydaje się fajny, jednak jego data ważności jest faktycznie zbyt krótka - na jeden sezon.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja w tym roku postawiłam na Ziaje 50 :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo lubię kosmetyki na słońce w takiej formie :) Szkoda, że tak krótko ważny, też mam problem z wykończeniem niektórych kosmetyków, dlatego staram się kupować taki, który mogę używać na spółkę z ukochanym, albo z mamą jeśli jesteśmy na wakacjach razem ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajny produkt, lato się już niedługo kończy, a ja się na dobrą sprawę ani raz jeszcze nie opalałam, w tym roku bikini spędzi lato w szufladzie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda zachęcająco ;)
    W następnym roku muszę zainwestować w jakiś konkretny i dobry kosmetyk z filtrem :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja mam na razie swoja bioderme, ale moze w przyszłym roku sie skuszę jeśli maja wyższy filtr : )

    OdpowiedzUsuń
  8. Data faktycznie zbyt krótka. Pozdrawiam buziaki

    OdpowiedzUsuń
  9. Wygląda ciekawie, też zawsze zostaje mi po sezonie balsam do opalania :)

    OdpowiedzUsuń
  10. מיר צושטעלן אַ סגולע פֿאַר די באַהאַנדלונג פון פאַרשידן געזונט פּראָבלעמס, דורך ניצן אַ מעדיצין וואָס האט שוין צוגעשטעלט און קערל קענען היילן די קרענק גאָר.

    Obat Epilepsi

    Obat Jantung Bocor Anak

    Obat Lipoma

    Obat Gerd

    OdpowiedzUsuń
  11. When these 3 things are balanced and working together to reach your goal, you will reap the benefits. Flat Belly Detox Guide

    OdpowiedzUsuń
  12. Specialty hooks include the Tunisian crochet hooks, which are longer in length with a stopper on the end and may come with a flexible extension to aid in the construction of large pieces.. crochet lite hooks

    OdpowiedzUsuń
  13. Genetic diseases, endocarditis and amyloid angiopathy also play an important role. memory repair protocol

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiadomo kiedy znowu wyjdzie słońce...

    OdpowiedzUsuń
  15. Wow, uwielbiam kosmetyki! To temat, który zawsze przyciąga moją uwagę. Mam nadzieję, że znajdę tu ciekawe porady i nowości!

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i jednocześnie proszę o zachowanie kultury słowa :)