niedziela, 23 czerwca 2013

Paczuszkowo, czyli chwalimy się :)


Ubiegły tydzień obfitował u mnie w wizyty listonosza, zatem pokazuję co przytargał, zapraszam na post chwalipiętny :)


Czytaj dalej


Najważniejsza, wyczekiwana paczka z serwisu bangla.pl a w niej jak zwykle sporo dobroci i drobnych przyjemności :)





Dwa preparaty na cellulit tołpa
Trzy kremy Flodomax ( dawny sudomax) przydatne nie tylko do dziecięcej pupki, kremikom tym poświęcę osobny post, gdyż uważam że zasługują na chwilę uwagi.
Oraz to na co najbardziej czekałam, czyli aż 5 pomadek trwałych (uwielbiam pomadki), które poddać będę musiała (i chciała) testom porównawczym. Testuję je od paru dni, mam wstępne uwagi, a szczegóły wkrótce. Porównywać będę:
  • Avon extra lasting lipstick
  • Rimel lasting finish
  • Maybelline superstay 14 hr
  • Astor colour last
  • Max Factor Lipfinity colour & gloss





Kosmetyki do testów otrzymałam od serwisu bangla.pl  w ramach współpracy z Klubem Kejt 




Druga paczuszka to zamówienie z Yves Rocher  i kilka letnich drobiazgów:
  • Mgiełka samoopalająca (z myślą o nogach )
  • Mgiełka nawilżająca Monoi de Tahiti
  • Suchy olejek do ciała
Gratisy do zamówienia poszły na rozdanie do Was ;)





Trzecia i ostatnia paczuszka to moja wygrana na ibeauty - zaległa wygrana, niestety zdążyłam przegapić, że wygrałam, pomimo tego jednak, że na maila odpowiedziałam sporo po czasie wygrana nie przepadła i dotarła do mnie w zeszłym tygodniu.
A są to trzy miniprodukty - kosmetyki profesjonalne Restylane o pojemności 25 ml, czyli sporo aby sprawdzić ich działanie :)




Mam nadzieję, że temat przyszłych postów Was zainteresuje :)




37 komentarzy:

  1. super przesyłki, gratuluję też bym się chwaliła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ciekawi mnie seria Tołpy na cellulit, czekam na opinie

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetne rzeczy, tylko zazdroscic :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne paczki. U mnie podobny post :-) a mnie do klubu kejt chyba nie chcą przyjąć :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja też uwielbiam dostawać paczki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratulacje przesyłek, bo są świetne. Jestem ciekawa tych wszystkich produktów do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Też bym sie chwaliła takimi łupami - zazdroszczę ;)
    I życzę udanego testowania!! :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję, przyjemne paczuszki :)

    OdpowiedzUsuń
  9. paczka od bangla prezentuje się wspaniale! :)))

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetne kosmetyki:) Nie mogę się doczekać tych testów porównawczych szmineczek:)

    OdpowiedzUsuń
  11. same rewelacje!
    zapach Monoi de Tahiti znam i uwielbiam, jest idealny na letnie gorące dni i długie wieczory ;)
    nie słyszałam za to o kosmetykach Restylane - jestem ciekawa jak się sprawdzą :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Super paczuszki ,ja też planuję zrobić podsumowanie nowości u mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  13. az mi się ślepia zaświeciły ;) czekam na porównanie tych pomadek;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Swietne paczki :) Pomadki ciekawia mnie najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  15. miłego testowania i czekam na prezentacje kolorów pomadek ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. a mnie ciekawi ta mgiełka samoopalająca.. więc czekamy na recenzyje :)

    OdpowiedzUsuń
  17. super paczuszki, zwłaszcza ta z bangli :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cudeńka :) czekam na posty o nich :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Wspaniałe paczuszki! strasznie zaciekawiła mnie mgiełka z YR chyba przejdę się powąchać jak pachnie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Gratuluję paczuszek! :) Przyjemnego testowania!

    OdpowiedzUsuń
  21. Gratulacje:) A czy ten Flodomax to dawny Sudomax?

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie mogę się doczekać pomadek na ustach :) Widzę, że YR bardzo polubiłaś :) A ja z każdą paczką, którą widzę u Ciebie obiecuję sobie, że dam szansę innym produktom YR poza żelami pod pryszni :D Ale jakoś mi nie wychodzi ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. Rewelacyjna pachucha od bangli i fajne zakupy :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i jednocześnie proszę o zachowanie kultury słowa :)