czwartek, 20 czerwca 2013

Do zdobycia: Laktator elektroniczny LOVI Prolactis


Cześć :)                                                                                                                                                     


Nie wiem czy wiecie, że od pewnego już czasu na bangla.pl trwa nabór testerek elektronicznych laktatorów LOVI Prolactis.
Akcja skierowana do młodych (stażem) mam, przyszłych mam i wszystkich mam karmiących piersią - bo sprzęt taki przydać się może przez cały okres karmienia, aż do samego końca :)



Jeżeli zaglądają więc do mnie mamy lub przyszłe mamy karmiące lub jeżeli macie znajome które wkrótce osiągną lub już osiągnęły taki statut ;) warto się zgłosić, nagroda cenna, bo taki laktator to koszt ok. 360- 420 zł, cały zestaw jaki jest do zdobycia  (a jest ich aż 20 ) wygląda TAK  :)

Dla mnie (mamy dwóch córek)  rzecz fantastyczna, byłabym szczęśliwa z otrzymania takiej wyprawki ;)


Nabór testerek trwa do 2 lipca
Wszystkie szczegóły TUTAJ

Zaś TUTAJ trwa bardzo przyjemna dyskusja na temat karmienia dzieci ale nie tylko, na temat porodów, szpitali, wychowania, dzieci najogólniej mówiąc, jeżeli masz ochotę  podzielić się własnymi doświadczeniami, masz pytania lub po prostu chcesz poczytać na przyszłość na pewno zostaniesz ciepło przyjęta do grona ;)





3 komentarze:

  1. Fajna rzecz;) Mi jeszcze nie potrzeba;)

    OdpowiedzUsuń
  2. mi też jeszcze nie potrzeba ;p

    OdpowiedzUsuń
  3. Ojeju szkoda, że nie trafiłam tu kiedy potrzebowałam laktatora. Może by mi się udało wygrać, a tak to musiałam sama kupić. A też wybrałam Prolatisa. Ale dzięki temu dorzucam moja opinie. Tak wie jestem zadowolona. Jest szybki a przy tym delikatny dla mojego biustu. Ma podłączenie do kontaktu, baterie a jak już cała technologia zawiedzie można odciągać ręcznie. Zmieniłabym jedynie resetujące się ustawienia czasu odciągania, tak żeby zapisywały się nawet po odłączeniu od prądu. Ważne jest też, że łatwo go utrzymać w czystości, a dzięki torbie łatwo i estetycznie można go przechowywać i podróżować. Dla tego polecam.

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i jednocześnie proszę o zachowanie kultury słowa :)