środa, 20 lutego 2013

FLIRT by Amethyst - Wibo NAIL OBSESSION

Dziś będzie troszkę prywaty, cokolwiek to znaczy :)
Chciałam się pochwalić, że znam autorkę koloru lakieru  z najnowszej kolekcji  firmy Wibo, stworzonej przez blogerki - NAIL OBSESSION !!!
Dzięki temu mogłam wcześniej poznać ten lakier i delektować się soczystym kolorem na swoich pazurkach :)
Kolor o wdzięcznej i kuszącej  nazwie FLIRT którego autorką jest  Amethyst  :*



Czytaj dalej

NAIL OBSESSION - kolekcja przygotowana przez blogerki (informacje ze strony producenta )

Najnowsza limitowana kolekcja Nail Obsession marki Wibo, powstała we współpracy z pasjonatkami kosmetyków i mody.
Dziesięć niezwykle kobiecych kolorów zostało przygotowanych z myślą o sezonie wiosna/lato 2013. Blogerki wyznaczają trendy już nie tylko w sieci! 
Cała kolekcja będzie dostępna w sprzedaży, od marca do końca sierpnia, w drogeriach Rossmann w całej Polsce.


Kilka słów ode mnie :)

Kolor FLIRT by Amethyst to niezwykle soczysty, energetyczny kolor, jakby róż przełamany fioletem, ma zachwycający wręcz stopień krycia - jedna warstwa to całkowite, gładkie pokrycie bez smug i prześwitów, chyba pierwszy raz się spotykam z takim efektem !
Wygodna aplikacja, bardzo dobra konsystencja, choć nie specjalnie zauważam aby była ona żelowa :)
Lakier bardzo delikatnie perłowy, jakością porównywalny do lakierów express growth  - według mnie bardzo dobrych jakościowo :)
Wysycha dość szybko, trwałości nie zbadałam do końca, mogę jedynie powiedzieć że drugi dzień wygląda pięknie na pazurkach :)







Serdecznie dziękuję Amethyst za bardzo miłą niespodziankę :)

31 komentarzy:

  1. Śliczny kolor :) W ogóle to cała kolekcja niezwykle mi się podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak cała kolekcja bardzo ładna :)
      ja mam upatrzone przynajmniej 3 kolorki jeszcze :)

      Usuń
  2. ten kolor jest niesamowity! najładniejszy z całej "blogowej" kolekcji Wibo ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. też sobie nim dzisiaj pomalowałam pazurki ;) Cudowny jest. A krycie jest niesamowite. Chyba nawet te najlepsze marki nie mają tak idealnego krycia przy jednej warstwie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczny kolor, na Twoich zdjęciach bardzo mi się podoba, bo widziałam go na innym blogu i był nieco ciemniejszy, gdzie podobał mnie się trochę mniej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. chyba na paznokciu na 3 od końca zdjęciu jest najbardziej prawdziwy :)

      Usuń
  5. Kochana śliczne zdjęcia! Ogromnie się cieszę, że Ci się spodobał :*

    OdpowiedzUsuń
  6. To jeden z najładniejszych, jak nie najładniejszy kolor z blogerskiej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ładny:) Pozdrawiam Malinową Koleżankę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale przepiękny! Jak tylko będzie dostępny - od razu lecę go kupić!

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny kolorek :) Coś czuję, że gdy się pojawią w Rossmannie to pobiegnę po lakiery z tej serii.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale Ci zazdroszczę tego lakieru :)
    Obserwuję i pozdrawiam Malinową Koleżankę :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Cała kolekcja jest urocza...w marcu szturmuję drogerie ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. śliczny kolorek, jak i cała kolekcja! zazdroszczę :)
    pozdrawiam i obserwuję koleżankę z Klubu :))

    OdpowiedzUsuń
  13. To brzydko z mojej strony, ale bardzo zazdroszczę że już kilka osób cieszy się testowaniem tego cudeńka...:)
    Już się nie mogę wręcz doczekać kiedy i ja się będę cieszyć i używać to cudo...:)

    GRATULUJĘ testowania już teraz...:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ładny, bardzo odważny kolor :) ciekawe jak długo się trzyma :)

    Pozdrawiam Koleżankę z MK i dziękuję że wpadłaś do mnie

    OdpowiedzUsuń
  15. Świetny kolor. Idealny na wiosnę:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Ale Ci zazdroszczę, już nie mogę się doczekać, kiedy będzie w sklepie :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie przepadam za takimi kolorami. Z tej kolekcji stworzonej przez ambasadorki Wibo najbardziej podoba mi się Blue Lake :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Witaj w Malinowym Klubie.

    Ten lakier najbardziej mi się podobaz tej kolekcji

    OdpowiedzUsuń
  19. cudowny :) jak cukierek :D

    OdpowiedzUsuń
  20. to prawda, kolekcja jest fantastyczna! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetny :) Ja mam 7 blue lake i jestem zachwycona :)

    OdpowiedzUsuń
  22. to najładniejszy odcień z całej tej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  23. świetny efekt na paznokciach, może się pokuszę na ten jeden więcej kolorek bo widzę że nie jest źle z jego jakością :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i jednocześnie proszę o zachowanie kultury słowa :)