sobota, 23 listopada 2013

-40 % .... :)


Rossmann tu, rossmann tam :) Dużo rossmanna wszędzie, nie wiem jak Wy, ale ja lubię tego typu wpisy, dlatego też dorzucam do tego wora obfitości i swoje zakupy :)


Czytaj dalej


Byłam w piątek przed południem, więc na spokojnie wzięłam co chciałam, jedynie za piaskiem wibo musiałam pofatygować się do innego rossmanna. 
Ogólnie spokój, ład i pełne półki. Dziś byłam przy okazji innych zakupów raz jeszcze i krajobraz lekko się zmienił... widać duże ubytki w towarze, szczególnie w szafie wibo i szczególnie w jasnych odcieniach podkładów. W sumie weszłam drugi raz po błyszczyk eveline którego nie wzięłam za pierwszym razem, bo nie wchodziła na niego promocja, dziś po tych błyszczykach nie było  już śladu ;) Ogólnie tłumy, oblężone szafy - nic przyjemnego cieszę się, że te zakupy mam już za sobą  i że kupiłam co chciałam ;)
Jestem uszczęśliwiona, a oto moje łowy:

Główny sprawca, który wyciągnął mnie z domu to nowy podkład Revlonu, używam od wczoraj i jestem zachwycona, czyżbym odnalazła swój ideał ??? ;)



Tusz do rzęs Max Factor, oglądałam na blogach jego możliwości, zachwycił mnie choć nie lubię tego typu "wielkich" szczoteczek, jednak efekty.... - wpisałam na listę, kupiłam, jestem ogromnie zadowolona !



Dwa lakiery do paznokci piasek brokatowy wibo 03  który zapowiadałam, że kupię bo piękny i drugi równie bajeczny salon pro rimmel w kolorze punk rock




Nie byłabym sobą, gdybym nie kupiła żadnej, ani jednej pomadki, wiec jest rimmel by kate w odcieniu 103



Kupiłam jeszcze nową pomadkę ochronną Maybelline, jednak nie była ona objęta promocją, a z szafy max factora wzięłam próbki nowego podkładu.




I tak to wygląda, jestem ogromnie zadowolona, trzymałam się ściśle sporządzonej listy, kupiłam co chciałam, teraz mogę śmiało powiedzieć, że na jakiś czas moje potrzeby kosmetyczne zostały zaspokojone :)

Pozdrawiam 
Beata


50 komentarzy:

  1. kupiłam sobie ten balsam do ust z Maybelline ale pomarańczowy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. i jaki smak? mnie jeszcze chodzi po głowie różowa :)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. no też byłam zdziwiona :) wprawdzie odcień najciemniejszy, ale choć sprawdzę jak to sie zachowuje na buzi ten mus - pianka, czy co to ;)

      Usuń
    2. Już mnie nic nie zdziwi :D Bo revlon - no cóż. U mnie nawet szafy Bourjois nie ma :D Ale z próbkami padłam! :D

      Usuń
    3. też się z tym nie spotkałąm :))) ale myślę że jest to świetne

      Usuń
  3. Ależ zazdroszczę ci szafy revlonu! U mnie w mieście nie ma w żadnym rossamannie.

    Widzę, że skusiłaś się na dwa moje ulubione ostatnio lakiery :)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak z nieba mi spadła ta szafa, bo do tej pory revlon jedynie przez internet mogłam dostać, nie mam hebe w okolicy ;)

      a lakiery są piękne - oba ;)

      Usuń
  4. Ten podkład z Revlonu mnie zaciekawił :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam ten sam WIbo, Revlon mnie kusi ale może wpadnę do Hebe bo też jest -40%
    I mam nadzieję, że będziesz zadowolona z tuszu ja kupiłam już 4-te opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  6. już jestem zadowolona - daje piękny efekt na rzęsach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. też wybrałam ten baby lips :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Kurcze, a u mnie w Rossmannie nie ma podkładów z Revlon:(

    OdpowiedzUsuń
  9. bardzo fajne zakupy :) zaciekawił mnie ten podkład z Revlona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. W moim rossmannie piaski też szybko poszły :P

    OdpowiedzUsuń
  11. u revlona maja w Rossmanie?! musze sie wybrać jednak :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jestem bardzo ciekawa tego podkladu bo chcialam kupic ten colorstay :-)

    OdpowiedzUsuń
  13. Lakier Wibo i Rimmel uwielbiam, tak samo pomadkę Kate ♥

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja kupiłam tylko dwie rzeczy, czekam na recenzję podkładu :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja wzbogaciłam się o jedną szminkę i nic więcej mi nie potrzeba :D

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczny ten piasek:) dzisiaj o mały włos znów nie weszłam do Ross właśnie po piasek, ale jednak wycofałam się:)

    OdpowiedzUsuń
  17. Cześć
    Chciałabym Cię poinformować, że mam nowego bloga.
    Stąd moje pytanie czy chciałabyś być dodana do jego bazy?
    Jeśli tak to zapraszam po szczegóły.

    bazafajnychblogow.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Flase Lash Effect to mój ukochany tusz do rzęs :) Świetny zakup poczyniłaś sięgając po niego :)

    OdpowiedzUsuń
  19. fajne zakupy, czekam na recenzję tego tuszu ;)
    a ten lakier to i ja chciała, ale u mnie pustki były ;/

    OdpowiedzUsuń
  20. Kupiłam różową Baby Lips w Hebe, wchodzi ona w promocję. Wyszło 6,59zł. Chciałabym jeszcze inne.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja niestety nie byłam zadowolona z tego podkładu ale mam nadzieję, że Tobie przypadnie do gustu i posłuży na długo, długooo : ) a szminki od Kate uwielbiam <3 Wczoraj właśnie dostałam wpis o Rimmelowych szminkach, jeśli masz chwilkę to zapraszam : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czemu podkład Ci nie pasował ? :)
      szmineczki właśnie obejrzałam - cudne :)

      Usuń
  22. Potwierdzam:podkład jest świetny! ;)

    OdpowiedzUsuń
  23. U mnie póki co skromniutko- tusz do rzęs i 5 lakierów ;) w planach po weekendzie jeszcze róż i eyeliner ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. W poniedziałek przejdę się do Rossmana z szafą Revlonu- może i ja skusze się na ten podkład :)

    OdpowiedzUsuń
  25. JA byłam wczoraj to puste półki u mnie w Rossmannie ... :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Rimmel #103 kocham! I zamierzam kupić na zapas ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja kupiłam tylko Colorstay od Revlona, tusz do rzęs z Lovely i piasek z Wibo - skromiutko ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kurcz etym revlonem to mnie zaciekawiłaś ;) Fajnie jakbyś dodała o nim recenzje ;) Na pomadkę też się skusiłam i nie żałuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Widzę, że wiele osób skusiło się na tę pomadkę Rimmel by Kate w odcieniu 103. Ja też :)

    OdpowiedzUsuń
  30. U mnie punk rock nie było, a chciałam ;/

    OdpowiedzUsuń
  31. Fajne zakupy:) u mnie tez dziś o Rossmannowych zdobyczach :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetne zakupy, wzięłam ten sam lakier z Rimmela :> A o pomadce Kate zapomniałam zupełnie, ale wzięłam dwie inne więc już daruje. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. A ja nie byłam w Rossmannie ;) Revlon dobrze się sprawdza? :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Piasek jest boski, właśnie umalowałam nim paznokcie:)

    OdpowiedzUsuń
  35. A ja nie kupiłam niczego w tej promocji.... Ale ten Revlon kusi...

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i jednocześnie proszę o zachowanie kultury słowa :)