środa, 2 października 2013

Kolejne testy z bangla pl rozpoczęte :) Testuj nowości od CANPOL BABIES


Dziś tak króciutko i informacyjnie :)
Na bangla.pl wystartował  nabór testerek produktów canpol babies.
Warto się zgłosić bo zestawów jest naprawdę dużo, a wymagania niewielkie.

Co można zdobyć?
Otóż .....
Czytaj dalej


Coś dla karmiących mam!



Aż  200 opakowań 
 wkładek laktacyjnych EasyStart z Aloe Vera


Nabór testerek trwa do 31 października
Produkty otrzyma pierwsze 200 osób, które dokonają prawidłowego zgłoszenia -  jeżeli jest to promocja dla Ciebie nie zwlekaj więc ! :))

Szczegóły obrazek poniżej ;)




oraz prawdziwa gratka dla przyszłych mam;)



30 zestawów nowości marki Canpol babies,
w skład których wchodzić będzie:

2 opakowania wielorazowych, siateczkowych majtek poporodowych
2 opakowania  podkładów poporodowych
1 opakowanie wkładek laktacyjnych EasyStart AloeVera

oraz miłe upominki dla Maluszka na powitanie :)


Nabór testerek trwa do 22 października !
Szczegóły obrazek poniżej ;)



Żałuję - bo promocja znowu nie dla mnie, a uważam że świetna, ale może spośród Was znajdą się szczęśliwe testerki ;)

POWODZENIA!!!


Pozdrawiam,
Beata 

2 komentarze:

  1. Ja się nie łapię na te produkty, ale może moja siostrzenica się załapie bo właśnie się okazało że jest w ciąży:)

    OdpowiedzUsuń
  2. gratulacje - bardzo dobra wiadomość :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i jednocześnie proszę o zachowanie kultury słowa :)