niedziela, 1 grudnia 2013

PinkJoy - różowe pudełko niespodzianka :)

***




Lubicie niespodzianki ??? :)
Ja uwielbiam niespodzianki - te pozytywne oczywiście :D 
Pudełko z kosmetyczną niespodzianką? Hmmm.... - tak...., ale to już było ;)
A gdyby tak pojawiło się coś nowego, jakaś alternatywa, coś zaskakującego?
Coś takiego właśnie się rodzi  i pewnie od Nas zależą jego przyszłe losy;)
Dla miłośniczek boxów przychodzę z dobrą wiadomością, właśnie wystartowała kampania, w której zakupić można pierwsze pudełko PinkJoy.

Czym jest to pudełeczko?




PinkJoy to projekt stworzony przez dwie kobiety, które postanowiły podzielić się swoją pasją z innymi kobietami, dając im również możliwość wypróbowania kosmetyków z całego świata.

PinkJoy to kampanie w których możesz zamówić pięknie zapakowane pudełko niespodziankę, zawierające produkty kosmetyczne z wybranego kraju na świecie.

PinkJoy zawiera od 5 do 8 produktów, z czego minimum 3 są zawsze produktami pełnowymiarowymi.

Produkty znajdujące się w PinkJoy są niedostępne lub trudno dostępne w Polsce. Do 30 dni od każdej zakończonej kampanii produkty które znalazły się w pudełku, dostępne będą do kupienia na stronce PinkJoy :)






Jak wam się podoba ta idea? 
Ja przyznaję, że jestem mocno zaciekawiona i podekscytowana: zawartością i dalszym rozwojem tych pudełek. Na razie jest to coś nowego, nieodkrytego, pewnie wiele osób czeka już z zapartym tchem co przyniesie kurier :)
Na razie wiadomo, że pierwsze pudełko zawierać będzie kosmetyki z Rosji.

Na facebooku PinkJoy pojawiają się już pierwsze podpowiedzi związane z zawartością pudełka oraz bardzo dobra wiadomość - zamawiając to pudełeczko możemy sobie sprawić wyjątkowy prezent pod choinkę, gdyż pierwsza wysyłka nastąpi jeszcze przed Świętami :)

Ja już się doczekać swojego pudełka nie mogę ;)

Wszelkie informacje  na temat pudełek znajdziecie na stronce PinkJoy, gdzie z początkiem roku znajdować się będzie także Sklep z kosmetykami z pudełka z danej kampanii.

Jeżeli pudełeczko was zainteresowało, zamówić je możecie tutaj:




Pozdrawiam
Beata ;)

33 komentarze:

  1. nie słyszałam o tych pudełkach jeszcze :>

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciekawa jestem bardzo zawartości takiego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tym pudełku jeszcze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo podoba mi się, że nie ma tam żadnych punktów do zbierania ;)

      Usuń
  4. Interesujące :) Ciekawe, czy zdołają przebić się przez Glossy i Shiny.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wróże im dobrze :) glossy i shiny ma rzeszę fanek, ale wydaje mi się też, że jest pewne zmęczenie tematem, pudełka te tracą poziom według mnie i dość dużo jest zawiedzionych osób :) jak dla mnie to raz na kilka miesięcy jest pudełko godne uwagi....

      tutaj na razie jest zagadka, zobaczymy czego się będzie można spodziewać, ale już wiadomo że będzie to możliwość testowania nieznanego - konkurencja niby tez wyszła z takiego założenia, a potem pakuje do pudełek produkty ogólnodostępne, wręcz drogeryjne z niższych półek - poczekamy - zobaczymy :)

      Usuń
  5. Pierwsze o nim słyszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. cóż to za nowość, pierwsze widzę :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. również się dowiedziałam teraz dopiero :) i jakie było moje zdziwienie, gdy pochwaliłam sie mężowi i okazało się że on wiedział wcześniej :))

      Usuń
  7. Coraz więcej tych różnych pudełek, jest w czym wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam o tym pudełku, ale zaciekawiło mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ciekawe.. Nigdy nie słyszałam o tych pudełkach chętnie wypróbuję.

    my-world-lol.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa sprawa, w ogóle bardzo podoba mi się idea tych pudełek niespodzianek :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapowiada się naprawdę ciekawie, jednak ja chyba nigdy nie przekonam się do tych pudełek, jakoś szkoda mi 50 zł na kota w worku ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też wolę świadome zakupy:P Ale mogłabym dostać takie urocze pudełko w prezencie na święta:P

      Usuń
  12. O, zastanowię się czy nie skorzystać chociaż raz z tego pudełka :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiło mnie to pudełko:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widzę, że coś nowego się pojawiło :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Kolejne pudełka; brzmi ciekawie zobaczymy co to za kosmetyki będą

    OdpowiedzUsuń
  16. wow, pierwsze słyszę :D pokażesz zawartość jak dostaniesz?

    OdpowiedzUsuń
  17. Brzmi obiecująco :) Z zakupem wstrzymam się, aż na blogach pojawią się relacje :D

    OdpowiedzUsuń
  18. O cholercia, pierwsze słyszę o tym pudełeczku! A skoro jest różowe to już je lubię! :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawa jestem tego pudełeczka:)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajny pomysł, ciekawe jak będzie wyglądało pierwsze :)

    OdpowiedzUsuń

Serdecznie dziękuję za każdy pozostawiony komentarz i jednocześnie proszę o zachowanie kultury słowa :)